Writing Out Loud

RSS

uponsorrowfuleyes:

what-the-hells-going-on:

amroyounes:

Lies we tell our kids.  Found this from the postsecret blog.

THEYRE ALL CUTE AND FUNNY UNTIL YOU GET TO THE LAST ONE AND THEN YOU ARE ASSAULTED BY FEELINGS

^accurate^

when you have dinner with rugby players

whenincambridge:

they’re like:

sammmmtastic
Oh, you know, just an average Sunday night pretending to be a dragon. Testing out the new #alfakher line and the #goodfellabowl from @5starhookah This thing was made for the #lotus  #me #hookah #tangerinetwist

Oh, you know, just an average Sunday night pretending to be a dragon. Testing out the new #alfakher line and the #goodfellabowl from @5starhookah This thing was made for the #lotus #me #hookah #tangerinetwist

Yooo

Worlds tho?!?

Over 500k watching on Twitch, 200K on Youtube, who knows how many on Azubu. Let’s also assume that most of those watching are doing viewing parties. And everyone in the arena?

That’s easily over a million people. A MILLION PEOPLE. Watching a video game.

Tell me eSports isn’t real. I fucking dare you.

PS That first game tho? Koreans too stronk.

colt-kun:

rabidauthor:

2srooky:

shanellbklyn:

cold-fury:

One of the best moments of my childhood.

I can’t even tell you how excited I was that they turned this book into a movie and it was good

I literally have absolutely no complaints with the movie at all. Once, my friend and I did comparisons from the book and the movie, and we found the only major difference was the fact that Stanley wasn’t heavy set when he arrived at the camp in the movie. The majority of the script is raw quotations from the book.
This is my favorite book to movie adaptation and it did everything Percy Jackson, Inkheart, and The Golden Compass didn’t.

And the only reason Stanely wasn’t heavy set was because in the book he loses tons of weight and eventually ends up being almost thin. The director said he didn’t want to force an adolescent boy to lose weight on such a quick filming schedule, and L’bouf’s audition was so spot on, that they decided to go with a thinner Stanely from the beginning

And I’ll support directors actually giving a crap about their actor’s health.

(Source: reginamillsurl)

-Aiden Prince, Jet Blue Jet


Choreographer - Tricia Miranda

New kicks. #shoes #creativerecreation

New kicks. #shoes #creativerecreation

Look what came in today. #channelorange #vinyl #frankocean #music

Look what came in today. #channelorange #vinyl #frankocean #music

lustt-and-luxury:

bigpimp1n:

prettyboyshyflizzy:




65hoesonmydickbitchitschristmas:

findmenaked:

upperclass-kitkat:


allhailqueenmari:


brianal0l:


savemefromufanfic:


hijafea:


minaj-navy:


The. Proud. Family. WHAT!


You and me will always be tight…


Family every single day and night … 


Even when you start acting like a fool…


You know I’m lovin every single thing you do….


I know that I can always be myself… 


Around you more than anybody else.
And everyday as I’m headin’ off to school.
You know there’s no one I love as much as you.
Proud family. Proud family. PROUD FAMILY
They’ll make you sing. They’ll make you wanna scream.
It’s family thing. A family. Proud proud family.

Calm ya happy ass down. You was supposed to do one damn line. Future rebloggers can’t even join in cause ya ass done David Ruffin’d the whole god damn performance.




😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

BUT WE WERE ALL THINKING IT

Lmao

lustt-and-luxury:

bigpimp1n:

prettyboyshyflizzy:

65hoesonmydickbitchitschristmas:

findmenaked:

upperclass-kitkat:

allhailqueenmari:

brianal0l:

savemefromufanfic:

hijafea:

minaj-navy:

The. Proud. Family. WHAT!

You and me will always be tight…

Family every single day and night … 

Even when you start acting like a fool…

You know I’m lovin every single thing you do….

I know that I can always be myself… 

Around you more than anybody else.

And everyday as I’m headin’ off to school.

You know there’s no one I love as much as you.

Proud family. Proud family. PROUD FAMILY

They’ll make you sing. They’ll make you wanna scream.

It’s family thing. A family. Proud proud family.

Calm ya happy ass down. You was supposed to do one damn line. Future rebloggers can’t even join in cause ya ass done David Ruffin’d the whole god damn performance.

😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

BUT WE WERE ALL THINKING IT

Lmao

(Source: ruinedchildhood)